Toalett

Har inte hunnit varit till huset ännu idag men kan skriva om en händelse, rolig eller ej det får ni avgöra själva.

I morse så fick Jocke ett sms från bussgods att ett paket hade kommit. Han ringde mig och undrade om jag beställt något men det hade jag inte. Det visade sig att det var en toalettstol till vårt hus. Älvsbyhus hade besiktat huset hos våra grannar och behövde en toalettstol och ett ben till badkaret så då tog dom från vårt hus. Jag måste säga att man blev lite "paff". Inte för att det gör något men fel att berätta att dom beställt nya grejor till huset så att man vet vad det är frågan om. Och vem ska hämta toaletten?

Byggjobbarna var lite bekymrade då Älvsbyhus tagit toaletten i stora badrummet och inte den lilla. Så nu får dom göra sina behov i mörkret eller ta med en ficklampa;-)
Uppdaterar mera om huset senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0