Snart

Det händer än så länge inte så jätte mycket med husbygget men på Tisdag så kommer de första modulerna till huset och 9/2 så ska huset börja sättas upp. Så snart börjar det, otroligt spännande.
Däremot så har det hänt väldigt mycket i området där vi ska bygga. Flera hus som satts upp och det avverkas för fullt inför nästa etapp. Jämtkraft gräver för fjärvärmen (så det är lite kaos däruppe). Svårt att föreställa sig hur det kommer se när allt är klart men är övertygad om att det blir väldigt bra.
Så i väntas tider på huset så har jag ägnat mig åt mina studier och ikväll så blir det avtalsrätt som gäller.

Så med detta vill jag säga att bloggen kommer bli mer frekvent uppdaterad framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0